reklama

ME vo futbale alebo koniec sveta je naozaj blízko

Ako som sa tak v týchto letných víkendových dňoch túlal ulicami nášho mesta, dostal som sa k podchodu pod Hodžovým námestím. Tam som natrafil na jednu z členiek Svedkov Jehovových predávajúcu Strážnu vežu. Staršia žena odriekavala monotónnym hlasom, pripomínajúcim pokazenú gramofónovú platňu: "Sledujte znamenia, koniec sveta je blízko, sledujte znamenia... ."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

 Najprv ma napadlo, užijem si trochu zábavy a dám sa s ňou do diskusie :-).
Kedže som tam bol sám a moje humorné číslo, by tak mohlo oceniť len zopár
náhodne okolidúcich, prípadne skupinky potulujúcich sa bezdomovcov, čo nebolo práve
publikum o ktoré som veľký záujem, povedal som si, doprajem ženičke pokoj.


 O niečo neskôr toho istého dňa, keď som sedel s kamarátmi pri pive, reč prišla samozrejme aj na futbal.
"Pozerali ste včera Nemcov s Grékmi." - spýtal sa Jano
"Jasné.Konečne niekto poslal tých antifutbalistov domov." - reaguje Miro.
"Ja som mal iný program, takže mi to ušlo. Ale dnes sa teším na španielov proti francúzom.To bude dobrý futbal." -zahlásil som. Ach, ta naivita :-)
"Ja by som doprial titul Nemcom," - skonštatoval Jano. "podľa mňa hrajú najkrajší futbal."
Slovné spojenia najkrajší futbal a slovo Nemci, použité v jednej vete, spustili v mojej hlave akýsi tichý alarm. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Niečo nie je v poriadku!

 Súvislosť mi však stále unikala, a ako Arthur Dent stojací v kúpeľní pred zrkadlom, neschopný plne pochopiť význam zvukov blížiacich sa buldozérov, som prežil zvyšok víkendu s nejasnou predtuchou. 

 Nedeľa večer, tv obrazovka, zápas Anglicko - Taliansko. Obe mužstvá hrajú pútavy futbal predovšetkým Taliani predvádzajú jednu útočnú akciu za druhou. Keď aj komentátor už po x-tý krát pripominá ofenzívnu hru Talianska, do mojej mysle sa vracia známy pocit z predchádzajúceho dňa.

 Niečo nie je v poriadku !

 Tentokrát však moje neuróny nepripustia žiadne pochybnosti, mysľou mi zarezonuje ono známe :"Sledujte znamenia, koniec je blízko."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 A mne konečné dochádza, skutočný význam týchto slov a zmocňuje sa ma obava, o osud nášho sveta. Veď, čo už môže byť lepším znamením blížiaceho sa konca sveta ako to, že Nemci hrajú veľmi atraktívny futbal a Taliani im sekundujú ofenzívnym poňatím hry.

Jozef Jasaň

Jozef Jasaň

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý verí, že s humorom ide všetko ľahšie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu